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KW T 908 show problems

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KW T 908 show problems

Unread post #1by Stangenberg » 28.09.2018, 20:09

version 1.32

hello I noticed that the KW T908 the display for the air pressure on both sides shows nothing. Brake pressure left shows a deflection when the brake pedal is pressed. at the right display nothing happens and after about 5 minutes is a knockout of the pointer was taken, which should actually show nothing if not braked or?

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timothylyttle1515354
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Unread post #2by timothylyttle1515354 » 07.10.2018, 13:30

good mods

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Unread post #3by Stangenberg » 08.10.2018, 23:46

und werden die Fehler ihrgendwann behoben werden?

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908

Unread post #4by skitzo420 » 18.10.2018, 08:25

yes i noticed to the bull bar nodes need to be moved as it sit hard against the grill

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KW T 908 show problems

Unread post #5by GoodSpeed » 20.10.2018, 22:28

My very popular model Kenworth T-908 shows several small (not critical) errors:

1.) I see wipers in front of the truck (see photo)
2.) Beautifully realistic devices - but most (air pressure, temperature) do not show anything. For what is the thermometer (center) up to 900 ° C (!), Which still shows only 50 ° C?
3.) When transferring the T-908 from the garage to the garage, the model breaks down (see photo); rectification may be simple but impractical by shifting the order of files in the manager mode (1.2.3. <> 3.2.1) This is only happening with models from RTA

Except for these little things a very good model, with which it excels !!

Is there any advice, remedy?

Thank you

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Unread post #6by Admin-RTA » 20.10.2018, 23:04

Hello
you have a conflict with some kind of mod
Send your game a log, I will look

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Sending "game.log.txt

Unread post #7by GoodSpeed » 21.10.2018, 03:01

Admin-RTA wrote:Hello
you have a conflict with some kind of mod
Send your game a log, I will look


Hello... sending... :wink:

Thanks

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Unread post #8by Stangenberg » 22.10.2018, 13:11

Es wäre sehr nett, wenn man wenigstens mal einen Statusbericht bekommen würde ob überhaupt ein Interesse besteht, die Fehler bei manchen Trucks zu beheben. Desweiteren möchte man sicherlich, falls es ein update geben sollte, die Daten als Paket bekommen und nicht ihrgendwelche Dateien die man selber dann einfügen muss. Eine Shopsoftware ist dringend zu empfehlen, siehe xplane.org, man mag es kaum glauben aber ich als zahlender Kunde werde per mail informiert, das es zu meinem Produkt ein update gibt und ich kann es mir wenn ich mich auf der Seite des Anbieters einlogge, sofort runterladen und installieren. Für mich sieht so ein kundenfreundliches Unternehmen aus. Seit wochen warten hier Leute auf ein update Ihres Produktes, ein absolutes no go. Ich habe für fast 100€ Produkte bei Ihnen erworben und finde so wie es jetzt läuft, beschämend. So sollte man nicht mit seinen Kunden umgehen, da bin ich ein Anderes Nivaue gewohnt. Da ich sehr gerne den ATS und ETS2 spiele, hätte ich auch keinerlei Probleme damit, noch weitere Produkte von Ihnen zu erwerben, aber dann muss sich doch bitte einiges hier ändern.

MFG


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