If You do not receive an email after registering ,check your spam folder in Your mailbox .
Auto registration in the queue from 5 minutes to 12 hours


If you have problems logging on the forum, write your message in the technical support forum
Registration is not required


Technical support Forum

General information

Аватара
Автор темы
Admin-RTA
Administrator
Administrator
Сообщения: 1232
Зарегистрирован: 04.04.2016
Репутация: 1564 (+1570/−6)
Лояльность: 322 (+329/−7)
С нами: 2 года 8 месяцев
Flag: Russia
Контактная информация:

General information

Непрочитанное сообщение #1 Admin-RTA » 05.05.2016, 06:30

info.jpg

Official sites RTA Mods

https://rta-mods.net
https://forum.rta-mods.net
https://www.facebook.com/groups/RTA.Mods/
https://vk.com/rta_mods
hd-truck.com closed


General questions you can ask Team RTA Mods

If you require an upgrade, a question about purchasing or technical support

The management team
Oleg FireBlade


If you have any questions regarding the forum , site, contact your administrator

Questions about the forum , the website
Contact a Board Administrator
PM
administrator@rta-mods.net

The fewer questions you ask in private messages ,the faster will be the update mods.
Much time is required to answer 1000 Messages - we will soon be a complete list FAQ.
Thanks in advance to those who will refrain from questions and comments in PM.

Important information
None of the beta testers, customers or reviewers "YouTube" has the right to sell our mods !
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.

Аватара
Автор темы
Admin-RTA
Administrator
Administrator
Сообщения: 1232
Зарегистрирован: 04.04.2016
Репутация: 1564 (+1570/−6)
Лояльность: 322 (+329/−7)
С нами: 2 года 8 месяцев
Flag: Russia
Контактная информация:

Непрочитанное сообщение #2 Admin-RTA » 07.12.2018, 15:44

98965_original.jpg


Information for VIP-clients
December 8, we complete the update of the database for VIP-clients.
As of December 8, all VIP customers do not make an update request. We open your personal account and you can use your trucks and trailers without an update request.

Ask all VIP customers not to send update requests, but simply wait for the link to your personal account.

All VIP-clients who have already sent a request and have not received the files, please wait ... I need 2-3 days to transfer the data.

From December 10, the administrator will work with VIP-clients. All questions, problems, complaints and suggestions are sent to the administrator.
rta.mods@gmail.com
administrator@rta-mods.net
https://www.facebook.com/svoloch.taka

Oleg works with clients only, before moving to VIP status. Then, he transfers all the information to the administrator.

Testing begins today для Jake Lee and Dandy1978

Example Vip Folder
Example Vip Folder.jpg
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.

Аватара
willy1962
VIP
VIP
Сообщения: 103
Зарегистрирован: 27.06.2016
Репутация: 19 (+19/−0)
Лояльность: 0 (+0/−0)
С нами: 2 года 5 месяцев
Flag: Netherlands

Непрочитанное сообщение #3 willy1962 » 07.12.2018, 18:26

congratulations I think this is a great and good stap to a solutions against impatient members (me too )
everyone who has read the message good now his place and wait to get automatic the files he need.
I have not recieve anything in the old system so now I only have to wait a few days for the link to my personal account.

:clap: :clap: :clap: :clap: :class:

Добавлено спустя 2 минуты 22 секунды:
the team has done a lot of unpaid work for us all , we don`t may forget that.
Thank you for making this solution

Аватара
Seifer1968
VIP
VIP
Сообщения: 22
Зарегистрирован: 17.07.2018
Возраст: 50
Репутация: 3 (+3/−0)
Лояльность: 8 (+8/−0)
С нами: 4 месяца 25 дней
Flag: Italy

Непрочитанное сообщение #4 Seifer1968 » 07.12.2018, 21:50

Thanks to add me! Very grat job...
Thankful for everything!
:clap:
Sorry for my bad english..
Google holy right away!!

Аватара
T908
VIP
VIP
Сообщения: 14
Зарегистрирован: 07.04.2018
Репутация: 5 (+5/−0)
Лояльность: 0 (+0/−0)
С нами: 8 месяцев 5 дней
Flag: Australia

Непрочитанное сообщение #5 T908 » 07.12.2018, 22:30

Great News and thank you for trying new and effective ways to make it easier for VIP Clients to keep updated with the latest versions you offer.

I for one, appreciate all your hard work and dedication to this community.

Keep up the great work.

Cheers

Аватара
ToLkKi_666
VIP
VIP
Сообщения: 8
Зарегистрирован: 30.01.2018
Возраст: 30
Репутация: 2 (+2/−0)
Лояльность: 0 (+0/−0)
С нами: 10 месяцев 12 дней
Flag: Argentina

Непрочитанное сообщение #6 ToLkKi_666 » 08.12.2018, 00:41

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Аватара
PvtStash
VIP
VIP
Сообщения: 44
Зарегистрирован: 12.07.2018
Возраст: 52
Репутация: 27 (+27/−0)
Лояльность: 2 (+2/−0)
С нами: 5 месяцев
Откуда: Round the next bend
Flag: Australia

Непрочитанное сообщение #7 PvtStash » 08.12.2018, 02:51

Good job, should make things better for everyone and stop some of the multiple update requests. Look forward to testing the new system.

Аватара
guymandude68
VIP
VIP
Сообщения: 2
Зарегистрирован: 22.11.2017
Репутация: 0 (+0/−0)
Лояльность: 0 (+0/−0)
С нами: 1 год
Flag: Australia

Непрочитанное сообщение #8 guymandude68 » 08.12.2018, 03:14

Thats what we needed guys..well done..

Аватара
ravage05
VIP
VIP
Сообщения: 4
Зарегистрирован: 09.09.2017
Репутация: 0 (+0/−0)
Лояльность: 0 (+0/−0)
С нами: 1 год 3 месяца
Flag: Australia

Непрочитанное сообщение #9 ravage05 » 08.12.2018, 06:47

I love RTA , and RTA trucks and Trailers, without RTA, I quit the game

Well Done

Аватара
ravage05
VIP
VIP
Сообщения: 4
Зарегистрирован: 09.09.2017
Репутация: 0 (+0/−0)
Лояльность: 0 (+0/−0)
С нами: 1 год 3 месяца
Flag: Australia

Непрочитанное сообщение #10 ravage05 » Сегодня, 09:38

Admin-RTA писал(а):
98965_original.jpg



As of December 8, all VIP customers do not make an update request. We open your personal account and you can use your trucks and trailers without an update request.

Ask all VIP customers not to send update requests, but simply wait for the link to your personal account.

All VIP-clients who have already sent a request and have not received the files, please wait ... I need 2-3 days to transfer the data.


So do we just wait for our updates to appear in our folders, we do not need to ask for them any more is that right??


Вернуться в «Новости-News»

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот раздел просматривают: 1 гость